Filtruj wiadomości
Filtruj kategorie:
wyczyść filtrowanie
„Demo Day Innowacji 4.0” w Krakowie
25.01.2023
Centra Transferu Technologii pięciu największych krakowskich uczelni z PACTT: Akademii Górniczo-Hutniczej, Politechniki Krakowskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie wspólnie organizują „Demo Day Innowacji 4.0”.
Usłyszałam, że obowiązkiem uczonego jest nieposłuszeństwo - Paulina Szewczyk, dyrektor CTT Politechniki Poznańskiej
22.11.2022
Interesująca rozmowa z dyrektor Centrum Transferu Technologii Politechniki Poznańskiej (PACTT), która została opublikowana w październiku 2022 roku na łamach "Głosu Politechniki".
Nowy biuletyn Centrum Transferu Technologii i Innowacji UKW
12.08.2022
Centrum Transferu Technologii i Innowacji Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (PACTT) zaprasza do lektury nowego numeru biuletynu, który tym razem poświęcono prowadzonym w UKW badaniom w oparciu o aspekty zrównoważonego rozwoju.
Nowa oferta naukowo-badawcza Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
15.07.2022
Centrum Transferu Technologii i Innowacji Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (PACTT) zaprasza do zapoznania się z aktualną ofertą naukowo-badawczą, łączącą świat nauki z otoczeniem społeczno-gospodarczym.
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego (PACTT) - medale i nagrody za innowacje na targach w Japonii
14.07.2022
W dniach 1-3 lipca br. odbyły się Międzynarodowe Targi Designu oraz Innowacyjności JDIE w japońskim mieście Kyoto. Z ramienia UKW zaprezentowano siedem wynalazków, które nagrodzono aż dziewięcioma medalami i nagrodami specjalnymi.
GRYDSEN – innowacyjna psychologiczna metoda terapii seniorów z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości
06.07.2022
Jury JDIE- Japan Design, Idea and Invention Expo, międzynarodowej wystawy innowacji odbywającej się 1 3 lipca 2022 r. wysoko oceniło wynalazek bydgoskiej firmy GRYDSEN LAB, przyznając złoty medal. Nagrodzona innowacja to narzędzie terapeutyczne i psychologiczna metoda terapii seniorów z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości.