Tegoroczna edycja, z uwagi na trwającą pandemię, odbędzie się w formule webinarium on-line za pośrednictwem platformy Zoom, w dniach 19-20 listopada.
Zgłoszenia na konferencję można dokonać poprzez stronę http://konferencja.pactt.pl/. Rejestracja polega na wypełnieniu oraz przesłaniu formularza widniejącego pod linkiem „zostań uczestnikiem". Równolegle z procesem rejestracji utworzone zostanie konto użytkownika na stronie konferencji.
Prosimy o dokonanie rejestracji z domen jednostek członków PACTT.
Zgłoszenia na konferencję do 18 listopada do godziny 12.00.
Instrukcje dotyczące sposobu logowania zostaną przekazane przed konferencją. Ze względu na ograniczenia techniczne udział w konferencji będzie mogło brać jednocześnie do 200 osób.
Wstępna agenda wydarzenia z uwagi na sytuację pandemiczną (również potencjalny lockdown) może ona jeszcze ulec zmianie.
Udział w konferencji jest bezpłatny.