
Jednostki naukowe: Politechnika Morska w Szczecinie
Oprogramowanie może być wykorzystywane jest doanalizy ryzyka eksploatacyjnego złożonych systemów technicznych, modelowania i oceny przyczyn i skutków zdarzeń niepożądanych, incydentów, wypadków i katastrof, określenia metodą symulacyjną zakresu technicznego uszkodzenia statku będącego efektem określonego zdarzenia, określenia metodą symulacyjną zakresu technicznego uszkodzenia budowli hydrotechnicznej, w tym infrastruktury offshore i rurociągów podwodnych, badania pasów ruchu statków na trasach żeglugowych, torach podejściowych, w kanałach portowych, optymalizacji maszyn i urządzeń w kontekście poprawy efektywności ich eksploatacji, oceny probabilistyczna oddziaływania systemów technicznych na środowisko oraz do opracowania wytycznych w zakresie poprawy niezawodności, bezpieczności i bezpieczeństwa.
Rozwiązanie dedykowane branży transportowej, chemicznej, maszynowej, przetwórczej, komunikacujnej oraz górniczej.
Korzyści dla przemysłu:
- minimalizacja negatywnego oddziaływania obiektu eksploatacji na środowisko,
- poprawa efektywności energetycznej i optymalizacja wykorzystania zasobów,
- zwiększenie świadomości i pozyskiwanie wiedzy na temat potrzeb i możliwości podwyższenia niezawodności, bezpieczności i bezpieczeństwa eksploatowanych obiektów technicznych,
- poprawa komfortu pracy kadry zarządzającej i wykonawczej,
- zwiększenie zaufania obywateli do produktu i marki,
- pozyskanie niezbędnych certyfikatów i zleceń,
- obniżenie kosztów ubezpieczeń,
- poprawa konkurencyjności rynkowej.
Kontakt z Brokerem Technologii
Centrum Transferu Technologii Morskich, Akademia Morska w Szczecinie
Dorota Ziółkiewicz
tel. +48 91 48 09 696
e-mail: d.ziolkiewicz@am.szczecin.pl
Pliki do pobrania
-
cttm-11-analiza_ekspolatacji_zlozonych_obiektow.pdf
[ .pdf ] 10.96 MB