Zapraszamy
- przedsiębiorstwa i instytucje zainteresowane badaniami rynkowymi pod kątem zjawisk ekonomicznych i społecznych, mogących stanowić wsparcie w procesach decyzyjnych w firmie odnośnie sposobów i strategii działania na danym rynku (dowolnie definiowanym)
- firmy zainteresowane badaniami zachowań i preferencji konsumentów służących optymalizacji jakości oferowanych produktów i usług oraz strategii ich sprzedaży.
Oferujemy
- przeprowadzanie wszechstronnych badań i analiz rynku polskiego oraz zagranicznego pod wybranym kątem (różne branże, różne segmenty, różne formy)
- badania:
- sensoryczne produktów i usług oraz różnych form reklamy z wykorzystaniem metody eyetrackeringu
- zachowań i preferencji konsumentów
- z zakresu myślenia kreatywnego
- służące analizie strategicznej przedsiębiorstwa
- pod kątem analizy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
- w zakresie organizacji i zarządzania w firmie
Korzyści
- zminimalizowanie ryzyka podjęcia nietrafnych decyzji produkcyjnych lub zarządczych
- zmniejszenie obszaru niepewności w dziedzinie badań i rozwoju nowych produktów
- zoptymalizowanie wszystkich parametry oferowanych produktów/usług tak, aby były zgodne z oczekiwaniami klientów i bieżącymi wyzwaniami rynku
- zmaksymalizowanie sprzedaży poprzez optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów ma teranych i niematerialnych
- zapewnienie właściwego harmonijnego rozwoju swojemu przedsięwzięciu biznesowemu
Nasze atuty
- unikalna infrastruktura badawcza:
- Eyetracker stacjonarny i mobilny firmy Tobii (jeden z nielicznych w Polsce!)
- laboratorium sensoryczne wyposażone m.in. w w olfaktometr terenowy Nasal Ranger.
- badania z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik i metod badawczych:
- klasyczne – badania ankietowe, wywiady, grupy fokusowe, desk research
- metoda badań kooperatywnych z wykorzystaniem koncepcji pełnej partycypacji
- metody analizy strategicznej- metody portfelowe, metoda 5 sił Portera, metoda łańcucha wartości, benchmarking, SWOT
- heurystyczne/inwentyczne – metoda morfologiczna, metoda myślenia w bok, metoda superpozycji, odmiany burzy mózgów, metoda analogii
- oceny sensoryczne przeprowadzane przez wyselekcjonowany i wykwalifikowany zespół badawczy
Kontakt
Dział Transferu Wiedzy i Projektów, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
tel. +48 12 293 59 09, 293 75 76
e-mail: transferwiedzy@uek.krakow.pl